Značku Ferrari určite netreba dlho predstavovať. Zaujímavé je, že jej zakladateľ – Enzo Ferrari – pôvodne nemal v úmysle čokoľvek predávať. Spoločnosť Scuderia Ferrari totiž v...
Značku Ferrari určite netreba dlho predstavovať. Zaujímavé je, že jej zakladateľ – Enzo Ferrari – pôvodne nemal v úmysle čokoľvek predávať. Spoločnosť Scuderia Ferrari totiž v...
Značku Ferrari určite netreba dlho predstavovať. Zaujímavé je, že jej zakladateľ – Enzo Ferrari – pôvodne nemal v úmysle čokoľvek predávať. Spoločnosť Scuderia Ferrari totiž v roku 1929 vznikla výhradne s cieľom sponzorovania amatérskych automobilových jazdcov. Neskôr však Enzo pod tlakom okolností (podporovať tím Scuderia bolo finančne veľmi náročné) musel začať stavať špičkové pretekárske i osobné autá. V súčasnosti Ferrari ponúka pestrú škálu výrobkov – elektroniku, oblečenie, módne a iné doplnky a v neposlednom rade i luxusnú kozmetiku. Nikoho asi neprekvapí, že prevažná väčšina z nich je určená pre mužov. Parfémy Ferrari ocenia všetci jedinci, ktorí milujú adrenalín, vôňu spálených pneumatík a rýchlosť. Prvý z nich – Ferrari Black – bol predstavený v roku 1999 a zožal veľký úspech. Významnou mierou sa na tom podpísala aj skutočnosť, že zatiaľ čo športiaky Ferrari si môžu dovoliť len tí najbohatší, inkriminované vône boli cenovo neporovnateľne dostupnejšie – svojim nositeľom však takisto dodávali pocit výnimočnosti. Nasledovali ďalšie podarené kúsky, ako Ferrari No. 1, Ferrari Racing, dámsky Passion a iné. Ferrari sa môže pochváliť tým, že s ním spolupracujú slávni parfuméri Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil a Bernard Ellena. Samostatnú zmienku si zaslúžia tiež dizajnové flakóny, ktoré, pochopiteľne, zdobí dnes už kultový znak vzpínajúceho sa koňa. Ten má pomerne zaujímavú minulosť – na trupe svojho lietadla ho mal totiž namaľovaný sám gróf Francesco Baracca, legendárne talianske stíhacie eso 1. svetovej vojny. Enzo Ferrari sa v dvadsiatych rokoch minulého storočia stretol s jeho rodičmi, ktorí mu dovolili ho používať. Pre úplnosť dodajme, že okrem parfémov v kozmetickom portfóliu Ferrari nájdete tiež sprchovacie gély, vody a balzamy po holení či deospreje. Za pozornosť stoja aj cenovo výhodné darčekové súpravy. Značka Ferrari určite zaujme všetkých jedincov, ktorí zháňajú exkluzívne, súčasne však nie príliš drahé produkty, patria k nadšeným fanúšikom burácajúcich motorov a chcú podčiarknuť svoju mužnosť.
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.